PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖS – MOISTURE.LT
1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės nustato sąlygas, kuriomis pirkėjai (vartotojai) gali grąžinti ar pakeisti prekes, įsigytas el. parduotuvėje moisture.lt.

1.2. Taisyklių tikslas – užtikrinti vartotojų teisių apsaugą ir skaidrų problemų sprendimą, laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų, įskaitant LR civilinį kodeksą.

1.3. Pirkėjas, pirkdamas prekes moisture.lt parduotuvėje, patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir joms pritaria.

2. Teisė atsisakyti sutarties per 14 dienų (kokybiškos prekės)

2.1. Vartotojas, pirkdamas nuotoliniu būdu (internetu), turi teisę per 14 dienų nenurodydamas priežasties atsisakyti sutarties ir grąžinti kokybišką prekę, išskyrus įstatymuose numatytas išimtis.

2.2. Ši teisė taikoma tik toms prekėms, kurios:

yra neatidarytos,

nebuvo naudotos,

nepraradusios prekinės išvaizdos,

yra originalioje, nepažeistoje pakuotėje.

2.3. Dėl higienos ir sveikatos apsaugos priežasčių, išpakuotos ir naudotos kosmetikos, higienos ar asmens priežiūros priemonės negrąžinamos, jeigu jos yra kokybiškos ir be trūkumų.

2.4. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, pirkėjas per 14 dienų nuo prekės gavimo turi parašyti el. paštu:
mail@moisture.lt

ir nurodyti:

vardą, pavardę;

užsakymo numerį;

grąžinamas prekes;

banko sąskaitos numerį, jei reikia.

3. Nekokybiškos, pažeistos ar netinkamos naudoti prekės

3.1. Jei pirkėjas gauna:

brokuotą ar nekokybišką prekę;

transportavimo metu apgadintą prekę;

ne tą prekę, kuri buvo užsakyta,

jis turi teisę pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų.

3.2. Vartotojas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti per 2 metus nuo daikto perdavimo dienos.

3.3. Jei prekei nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumai turi būti nustatyti per nurodytą tinkamumo naudoti terminą.

3.4. Šiuo atveju pakuotės atidarymas nėra pagrindas atsisakyti priimti grąžinimą, nes vartotojas neturi kito būdo įsitikinti, ar prekė yra kokybiška.

3.5. Gavęs informaciją apie nekokybišką ar netinkamą prekę, Pardavėjas gali pasiūlyti pirkėjui:

prekę nemokamai pakeisti į kokybišką;

pašalinti trūkumus;

sumažinti prekės kainą;

grąžinti visą sumokėtą sumą, jei trūkumai esminiai ar prekės pakeisti neįmanoma.

3.6. Dėl nekokybiškos prekės pirkėjas turi parašyti el. paštu mail@moisture.lt

ir pridėti:

užsakymo numerį;

defekto aprašymą;

nuotraukas (jei matomas pažeidimas / brokas).

4. Prekių grąžinimo tvarka

4.1. Prieš grąžindamas bet kokią prekę, pirkėjas turi pirmiausia susisiekti el. paštu: mail@moisture.lt

ir suderinti grąžinimo sąlygas.

4.2. Prekės turi būti grąžintos:

tinkamai supakuotos,

originalioje pakuotėje (jei tai kokybiškų prekių grąžinimas pagal 14 d. teisę),

su visais dokumentais ir priedais (jei jie buvo pridėti).

4.3. Prekės grąžinamos pirkėjo pasirinktu būdu į Pardavėjo nurodytą adresą ar paštomatą (informacija pateikiama el. paštu, kai suderinamas grąžinimas).

4.4. Pirkėjas atsako už tai, kad grąžinamos prekės būtų tinkamai supakuotos, kad nebūtų pažeistos transportavimo metu.

5. Grąžinimo ir pristatymo išlaidos

5.1. Jei grąžinamos kokybiškos prekės, nuo sutarties atsisakoma pagal 14 dienų taisyklę ir prekės atitinka grąžinimo sąlygas (neatidarytos, nenaudotos, nepažeistoje pakuotėje), prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas aiškiai nurodo kitaip.

5.2. Jei grąžinama nekokybiška, pažeista ar ne ta prekė, visos su prekės grąžinimu susijusios pristatymo išlaidos apmokamos Pardavėjo.

5.3. Jei pirkėjas pasinaudojo nemokamo pristatymo akcija, tačiau vėliau grąžina prekes ne dėl Pardavėjo kaltės (kokybiškas prekes pagal 14 d. taisyklę), Pardavėjas turi teisę negrąžinti pradinio pristatymo išlaidų, jeigu tai numatyta bendrosiose pirkimo taisyklėse.

6. Pinigų grąžinimas

6.1. Gavęs ir įvertinęs grąžintas prekes, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos grąžina pirkėjui sumokėtą sumą.

6.2. Pinigai grąžinami ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atliktas apmokėjimas, nebent su pirkėju susitariama kitaip.

6.3. Jei grąžinama tik dalis prekių, grąžinama tik už tas prekes sumokėta suma ir, pagal taisykles, gali būti proporcingai negrąžintos dalies pristatymo išlaidos.

7. Neteisminis vartotojų ginčų sprendimas

7.1. Jei pirkėjas mano, kad buvo pažeistos jo teisės, pirmiausia jis turi kreiptis į Pardavėją el. paštu mail@moisture.lt

ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų pateikti motyvuotą atsakymą.

7.2. Jei ginčo išspręsti nepavyksta, vartotojas turi teisę kreiptis į:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT)
Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius
Internetinė svetainė: www.vvtat.lt

Taip pat per Europos Komisijos elektroninę ginčų sprendimo platformą (ODR):
https://ec.europa.eu/odr/
8. Kontaktai

Kilus klausimams dėl grąžinimo ar keitimo:
El. paštas: mail@moisture.lt