INFORMACINIAI KLAUSIMAI

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Per kiek laiko gausiu siuntinį?

Įprastai siunta turėtų Tave pasiekti per 1 – 3 darbo dienas, tačiau dėl įvairių, nuo mūsų nepriklausančių veiksnių, tokių kaip, pavyzdžiui, karantinas, valstybinės šventės ir pan., siuntimas gali užsitęsti iki 10 darbo dienų. Tačiau mes darome viską, kad užtikrintume, jog prekės Tave pasiektų kuo greičiau ir saugiau, todėl stebime situaciją ir nuolat atnaujiname numatomą pristatymo laiką.

Ar galiu atsiskaityti grynaisiais arba kortele pristatymo metu kurjeriui?

Taip, pasirinkus LP Express kurjerį, galite atsiskaityti už prekes kurjeriui pristatymo metu grynaisiais pinigais arba kortele. Svarbu turėti lygią sumą, nes kurjeris ne visada gali turėti grąžos.

Ar galėsiu keisti/grąžinti internetu pirktas prekes, jei šios man netiktų?

Prekės grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo (pristatymo dienos), jeigu neatidarėte pakuotės, nenaudojote ir nesugadinote prekės plačiau apie grąžinimo sąlygas galite skaityti susipažinti čia.

Norint grąžinti prekę, prašome susisiekti el. paštu mail@moisture.lt arba paskambinti telefonu +37068462592.

Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę?

Nepaisant to, kad prieš išsiunčiant prekę, ją kruopščiai apžiūrime, gyvenime visko pasitaiko – jei gavai brokuotą, sugadintą ar kitaip naudojimui nebetinkamą prekę, be abejonės ją gali grąžinti nemokamai, nurodydama (-s) grąžinimo priežastį. Kai tik gausime grąžinamą prekę ir ji bus patikrinta, pinigai bus grąžinti tuo pačiu būdu, kurį pasirinkai sumokant. Tuomet galėsite tiesiog užsisakyti prekę iš naujo.

Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?

Galite atsiskaityti už prekes pasirinkę vieną iš šių apmokėjimo būdų: „Swedbank“, „SEB“, „Luminor“, „Citadele“, „Medicinos bankas“, „Šiaulių bankas“, „Revolut“, Google Pay, banko kortele arba Apple Pay.

Taip pat, jei pasirinksite LP Express kurjerį, galėsite atsiskaityti už prekes kurjeriui pristatymo metu grynais pinigais arba kortele. Svarbu turėti lygią sumą, nes kurjeris ne visada gali turėti grąžos.

Ar galiu įsigyti moisture.lt prekių, jei gyvenu užsienyje?

Taip, parduotuvėje gali apsipirkti ir visi užsienyje gyvenantys asmenys. Siuntimo išlaidas apmoka pats pirkėjas. Jei bandant apsipirkti kilo neskalndumų, susisiekite el. paštu mail@moisture.lt Pateiksime patarimus, kaip patogiau užsisakyti prekes ir už jas atsiskaityti, padėsime išspręsti kilusius sunkumus.

Kaip susisiekti su klientų aptarnavimo komanda?

Su mūsų klientų aptarnavimo komanda galite susisiekti telefonu, el. paštu arba tiesioginiu pokalbiu. Mūsų darbo valandos yra nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9 iki 17 val.

El. Paštas: mail@moisture.lt
Telefono nr. +37068462592

Kontaktai

  • +37068462592
  • mail@moisture.lt

Rekvizitai

  • Pardavėjas – Duos Amicos LTD
  • I-V | 10:00 – 17:00

Ar turite klausimų?

Jeigu turite klausimų maloniai prašome užpildyti apačioje esančią formą ir mes su jumis kuo greičiau susisieksime.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.