Omniva paštomatai

https://desire.lt/img/d/omniva.png

Kaina: pristatymas į Omniva paštomatą kainuoja 1,95 €.
★ perkant už €30 taikomas nemokamas pristatymas
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame Omniva paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 7 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.

LPexpress paštomatai

Kaina: pristatymas į LPexpress paštomatą kainuoja 1.69 €.
★ perkant už €30 taikomas nemokamas pristatymas
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame LPexpress paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 5 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.

Pristatymas kurjeriu

Kurjeris

Kaina: pristatymas kurjeriu kainuoja 3,99 €.
★ perkant už €50 taikomas nemokamas pristatymas
★ Atsiskaityti Kurjeriui u- prekes galite Grynais ir kortele
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Siuntos pristatomos nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 17 val. Švenčių dienomis siuntimo trukmė būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys pristatomas nurodytu adresu.
Pastaba: apie pristatymą būsite informuoti SMS žinute.

Pristatymas visoje Lietuvoje visom prekėms yra nemokamas.

Pristatymo terminai:

Vidutinis pristatymo terminas yra nuo trijų iki penkių dienų. Supakuoti ir išsiųsti prekę gali užtrukti nuo 24-48 valandų.

Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris prims prekes.

Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Jeigu užsakymų negalime pristatyti per nurodytus terminus ir jei pirkėjas nesutinka laukti ilgiau, tuomet grąžinsime visus už užsakymą sumokėtus pinigus arba esant pirkėjo pageidavimui, pakeisime prekes kitomis.

Pirkėjas yra pats atsakingas, už teisingų duomenų nurodymą užsakymo formoje. Jeigu dėl pirkėjo klaidos, siunta yra neatsiimama ir grąžinama mums, pirkėjas turi sumokėti išlaidas, susidariusias už siuntos grąžinimą ir pakartotinį išsiuntimą, pirkėjo nurodytu adresu arba pageidaujant, pirkėjui yra grąžinama už užsakymą sumokėta pinigų sumą išminusavus siuntimo ir siuntos grąžinimo išlaidas.